Operator Call Centru

Rolul Operatorului Call Centru este asigurarea bunei desfășurări a activității de Back Office în domeniul creditării clienților persoane fizice.
Operator Call Centru
Aplică acum
Vezi aici detalii despre pozitia vacanta

La iute Moldova, recunoaștem rolul crucial al Operatorilor Call Centru în asigurarea bueia desfășurări a activității de Back Office în domeniul creditării clienților persoane fizice, atât pentru creditarea propriu-zisă, cât și pentru operațiuni și sarcini similare.

Ce vei face?

  • Preia apeluri de la clienții companiei sau de la potențialii clienți;
  • Oferă clienților informația necesară despre produsele și serviciile financiare oferite de companie într-o manieră profesională;
  • Acordă suportul necesar pentru rezolvarea problemelor clienților adoptând atitudine pozitivă;
  • Contactează clienții actuali și potențiali în vederea vânzării produselor de creditare și serviciilor conform campaniilor curente sau planificate a companiei;
  • Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora.

Ce căutăm:

  • Deține tehnici de comunicare și negociere în domeniul vânzări;
  • Nu-i lipsește abilitatea de a convinge și de a intra ușor în contact cu clientul;
  • Este orientat către client (înțelege și satisface nevoile clienților);
  • Este vorbitor fluent de limba română și rusă, cunoaște limba engleză la nivel mediu;
  • Are excelente aptitudini interpersonale, capacitate de analiză și atitudine pro-activă, disponibilitate pentru lucru în schimburi, rezistență la stres, răbdare, creativitate, căutare continuă de oportunități pentru îmbunătățirea mediului de lucru.

Ce oferim:

  • Posibilitatea de a te dezvolta personal și profesional alături de cei mai buni specialiști;
  • Un grafic de muncă full time – 40 ore pe săptămână;
  • Pachet social + asigurare medicală + tichete de masă + traininguri;
  • Salariu FIX + sistem de BONUSARE lunar.

Aplică aici

"(Required)" indicates required fields

Atașează un CV