Back to news

„E-Shopping Week” – 7 zile de Reduceri până la 50% și Cashback 200 Lei pentru cumpărături în rate 0%

Campanii

Dragi clienți,

Avem vești mi-nu-na-te! În perioada 4-10 Martie lansăm „E-Shopping Week” –   o săptămână de reduceri până la 50% la produsele tale preferate de la partenerii iute.
Pe parcursul „E-Shopping Week”, toți clienții care aleg să cumpere în rate cu 0% dobândă de la o rețea selectă de parteneri iute vor avea acces la reduceri generoase.

Mai mult, clienții vor primi un cashback de 200 lei la orice cumpărătură online efectuată. 

Descoperă ofertele partenerilor AICI.

Pentru mai multe detalii consultă Regulamentul campaniei AICI.

 

More in latest news See all news

Start iute week – 7 zile de reduceri la partenerii iute! Renovează-ți casa și poți câștiga un voucher de călătorie

Renovează-ți casa cu Reduceri de până la 60% și poți câștiga 20.000 lei pentru vacanța visurilor tale. Electrocasnice Aparate de aer condiționat Mobilă pentru bucătărie Obiecte sanitare Acoperișuri Plătește totul în rate egale cu 0% dobândă. Doar 7 zile, doar cu iute. Vezi ofertele partenerilor 👉🏻https://iute.md/ofertele-partenerilor-nostri/ Citește Regulamentul campaniei.
Campanii

iute Moldova – 17 ani de digitalizare, încredere și responsabilitate (VIDEO)

Astăzi iute Moldova marchează 17 ani de activitate pe piața financiară nebancară din Republica Moldova, aflându-se în topul primelor trei instituții de profil. De-a lungul anilor, compania și-a diversificat oferta – de la credite de consum 100% online, până la plăți în rate disponibile la peste 1.000 de parteneri comerciali din întreaga țară, intermediere în asigurări șiread more
Notificări

20% Reducere la Aparate de aer condiționat

Avantaj dublu: 20% REDUCERE și până la 12 RATE cu 0% la aparate de aer condiționat vară/iarnă! Cum poți beneficia de ofertă? 1. Treci pe link-ul de mai jos și vezi oferta în Myiute 2. Completează formularul pe site-ul partenerului nostru 3. Un consultant te va contacta rapid pentru a te ajuta să alegi cearead more
Campanii