Canalele de comunicare cu echipa Iute Credit și metodele de achitare a ratei lunare
25/05/2020
Experții noștri stau la dispoziția clienților, prin intermediul diferitor canale de comunicare:
- Oricare întrebări privind cererile de împrumut, creditele existente, metodele de achitare, ratele lunare etc. pot fi adresate prin următoarele canale:
- Echipa Call Centru (022801500),
- Paginele oficiale în rețelele de socializare (Facebook, Instagram)
- info@iutecredit.md.
- Iute Credit Messenger. Accesează www.iutecredit.md pentru a interacționa online cu experții noștri.
- My Iute – pentru a verifica balanța contului, termenul de achitare sau pentru a efectua plata lunară. (https://iutecredit.md/my-iute-completare-date/). E nevoie doar să introduceți numărul contractului și data, luna, anul nașterii.
2. Metodele de achitare a ratei lunare sunt următoarele:
- MyIute,
- terminalele BPAy,
- Oplata.md,
- Pay.net,
- Internet Banking,
- Terminalele Qiwi,
- Oficiile Poștale,
- Victoriabank,
- Moldindconbank,
- Eximbank,
- Comertbank.
În cazul în care alegeți o metodă de achitare, alta decât online, evitați spațiile aglomerate. Vă îndemnăm să vă spălați pe mâini sau să utilizați o soluție dezinfectantă după ce ați atins terminalele de achitare sau bancnotele. Utilizarea mănușilor, reduce, de asemenea riscul de răspândire a virusului.
Acceptăm cererile de împrumut prin telefon: 022 801 500 și online: www.iutecredit.md. Iar eliberarea banilor în numerar se face direct pe card, în filiale, prin intermediul bancomatelor BPay, la bănci și sau Oficii Poștale.
Contactați-ne cu încredere dacă întâmpinați unele probleme în efectuarea plății. Vom depune efort maxim pentru a vă ajuta în această perioadă dificilă.
Vă rugăm să accesați frecvent categoria Întrebări, pe Iutecredit.md pentru a afla cele mai actualizate informații despre serviciile noastre.