Experții noștri stau la dispoziția clienților, prin intermediul diferitor canale de comunicare: 

  1. Oricare întrebări privind cererile de împrumut, creditele existente, metodele de achitare, ratele lunare etc. pot fi adresate prin următoarele canale: 
  • Echipa Call Centru (022801500), 
  • Paginele oficiale în rețelele de socializare (Facebook, Instagram) 
  • info@iutecredit.md.
  • Iute Credit Messenger. Accesează www.iutecredit.md  pentru a interacționa online cu experții noștri. 
  • My Iute –  pentru a verifica balanța contului, termenul de achitare sau pentru a efectua plata lunară. (https://iutecredit.md/my-iute-completare-date/). E nevoie doar să introduceți numărul contractului și data, luna, anul nașterii. 

2. Metodele de achitare a ratei lunare sunt următoarele:

  • MyIute,
  • terminalele BPAy,
  • Oplata.md,
  • Pay.net,
  • Internet Banking,
  • Terminalele Qiwi,
  • Oficiile Poștale,
  • Victoriabank,
  • Moldindconbank,
  • Eximbank,
  • Comertbank.

    În cazul în care alegeți o metodă de achitare, alta decât online, evitați spațiile aglomerate. Vă îndemnăm să vă spălați pe mâini sau să utilizați o soluție dezinfectantă după ce ați atins terminalele de achitare sau  bancnotele. Utilizarea mănușilor, reduce, de asemenea riscul de răspândire a virusului. 

    Acceptăm cererile de împrumut prin telefon: 022 801 500 și online: www.iutecredit.md. Iar eliberarea banilor în numerar se face direct pe card, în filiale, prin intermediul bancomatelor BPay, la bănci și sau Oficii Poștale. 

    Contactați-ne cu încredere dacă întâmpinați unele probleme în efectuarea plății. Vom depune efort maxim pentru a vă ajuta în această perioadă dificilă. 

    Vă rugăm să accesați frecvent categoria Întrebări,  pe Iutecredit.md pentru a afla cele mai actualizate informații despre serviciile noastre.