Întreprindem măsuri de susținere pentru clienții care întâmpină dificultăți financiare, în perioada pandemiei COVID-19.

Astfel, din 20 martie 2020, fiecare client are disponibilitatea de a modifica graficul de rambursare, iar dacă este necesar, să suspendeze plata lunară, fără penalități, pentru cel mult 64 zile.

ATENȚIE! Amânarea plăților lunare se face treptat, doar la cererea clientului. Asta înseamnă că NU puteți amâna plata lunară, imediat pe 64 de zile.

Așadar, suspendarea plății creditului se face în trei etape.

1. Suspendarea pentru 17 zile.
În cazul în care întâmpinați dificultăți financiare, temporare, îndemnăm să cereți amânarea plății, deocamdată, pentru 17 zile.

2. +30 zile.
După ce au expirat aceste 17 zile, clienții care întâmpină dificultăți financiare, în contextul regimului de carantină, ne pot contacta repetat, pentru prelungirea termenului creditului (maxim 36 luni) și micșorarea ratei lunare achitate, fără a percepe penalitățile.

3. Suspendarea pentru încă 17 zile.
Ultima etapă de suspendare a penalităților pe o perioada încă 17 zile și se face, de asemenea, la cererea individuală a clientului.

Unde solicitați amânarea plății?

Iată canalele prin care aveți disponibilitatea de a solicita amânarea cererii: 

  1. 022801500, 
  2. Paginele oficiale în rețelele de socializare (Facebook, Instagram) 
  3. info@iutecredit.md  
  4. Iute Credit Messenger. Accesează www.iutecredit.md  pentru a interacționa online cu experții noștri. 
  5. Filialele Iute Credit. . Pentru a reduce la maxim riscul de răspândire a virusului, am păstrat filialele noastre deschise, însă cu cel mult doi experți financiar- bancari prezenți.

Aceste măsuri sunt întreprinse pentru susținerea clienților Iute Credit afectați de regimul de carantină. 

Sănătatea clienților noștri este pe primul loc.