Care sunt etapele de amanare a plăților?
Amanarea plăților se face în trei etape și se aplică numai în cazul în care nu aveți posibilitatea să achitați rata lunară.
A. Suspendarea pentru 17 zile.
În cazul în care întâmpinați dificultăți financiare, temporare, îndemnăm să cereți amânarea plății, deocamdată, pentru 17 zile.
B. +30 zile.
După ce au expirat aceste 17 zile, clienții care întâmpină dificultăți financiare, ne pot contacta repetat, pentru prelungirea termenului creditului (maxim 48 luni) și micșorarea ratei lunare achitate.
C. Suspendarea pentru încă 17 zile.
Ultima etapă de suspendare a plăților este pe o perioada de încă 17 zile și se face, de asemenea, la cererea individuală a clientului.
Unde pot solicita amânarea plății?
Iată canalele prin care aveți disponibilitatea de a solicita amânarea cererii:
022801500, Facebook, Instagram, info@iutecredit.md, accesează www.iutecredit.md pentru a interacționa online cu experții noștri, în filialele IuteCredit.
Cum pot beneficia de un credit sau să efectuez achitarea fără să ies din casă?
Avem disponibil un credit IuteCredit, 24/7, prin SMS, cu aprobare automată.
Aflați aici cum puteți beneficia de un credit prin SMS. https://iutecredit.md/ai-deja-un-imprumut-dar-mai-ai-nevoie-de-bani-ia-3000-pentru-2-luni/
De asemenea, IuteCredit este disponibil în aplicația mobilă MyIute, ONLINE pe iutecredit.md sau la telefon. Aplicați pentru un credit online aici https://iutecredit.md/application/?loan_amount=10000&loan_period=3
prin telefon: 022 801 500 sau prin intermediul paginilor noastre oficiale în rețelele de socializare (Facebook, Instagram).
Metodele de achitare a ratei lunare sunt următoarele: MyIute, terminalele BPAy, QIWI, Paynet, RunPay, Internet Banking, Oficiile Poștale, Victoriabank, Moldindconbank, Eximbank.
Filialele IuteCredit sunt deschise în program obișnuit?
Filialele noastre sunt deschise cu program obișnuit, însă ținem cont de toate măsurile de protecție a clienților și a experților financiar-bancari. În filială activează un număr potrivit de persoane, echipate cu măști și mănuși. De asemenea, în încăperi se efectuează măsuri de dezinfectare și aerisire cu regularitate, iar la intrare și la masă se găsesc soluții dezinfectante pentru clienți. Deservirea clienților se face la distanța de minim 2 metri.