Responsabilități de bază:

Vânzarea produselor companiei (promovarea va constitui 80% din responsabilități)!
– Preluarea apelurilor de la client și procesarea cererilor sau informațiilor parvenite de la clienți;
– Efectuarea apelurilor de suport post-vânzare și de vânzare repetată spre clienți;
– Prezentarea clienților informației despre produsele și serviciile financiare oferite de companie;
– Preluarea cererilor de creditare de la clienți prin telefon și în front office;

Cunoștințele și calitățile necesare:

Dragostea față de vinzari!
– Experiența de lucru în call centru este obligatorie
– Experiența de vânzări la telefon constitue un avantaj
– Abilități dezvoltate de comunicare + Vorbire coerentă și corectă
– Abilitatea de a convinge și de a întra ușor în contact cu clientul;
– Abilități de negociere și promovare a produsului;
– Orientare către client (abilitatea de a asculta, înțelege ți a satisface nevoile clienților);
– Orientare spre rezultat;
– Perseverență, seriozitate, flexibilitate, atitudine proactivă, orientare către rezultate.
– Cunoașterea bună a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze va reprezenta un avantaj
– Utilizator avansat al PC;
– Capacitate de a învăța rapid;
– Responsabilitate, atenție;

Noi vă oferim:

• Loc de muncă stabil și interactiv;
• Contract individual de muncă + tot pachetul social (asigurare sociala, asigurare medicală, impozite etc);
• Salariu fix + bonusuri atractive;
• Grafic flexibil de muncă ;
• Mediul plăcut de lucru;
• Traininguri specializate;
* Alte beneficii.

Candidații interesați pot trimite CV-ul la adresa: hire@iutecredit.md

E-mail: hire@iutecredit.md